duminică, 21 iulie 2013

Cum să-ți antrenezi dragonul (Copilul din noi )




  Copilul din noi 

  Material preluat din  http://adinaamironesei.blogspot.ro/2013/06/copilul-din-noi.html

 






Oricărui om (de orice vârstă) îi place să fie alintat și să se alinte, să se comporte măcar câteodată ca un copil. Faptul că nu toți oamenii lasă să se vadă această parte a lor nu face fraza precedentă mai puțin adevărată. Această parte a noastră a fiecăruia este numită de obicei copilul din noi.

Până acum câțiva ani am ținut latura asta a mea bine ascunsă, numai pentru mine, neîndrăznind să o las la vedere. Sinceră să fiu nici eu cu mine însămi nu-mi permiteam să mă copilăresc deoarece nu prea îmi iubeam această parte fiind partea mea cea mai fragilă.



În urma unei frumoase discuții aseară, de aceea de la suflet la suflet, o prietenă îmi spunea că nu prea poate să se împace cu partea ei vulnerabilă deoarece i-a adus doar suferință. Mi-am amintit atunci de perioada mea de neacceptare și de deconectare care m-a ținut departe și pe mine de copilul interior.

Nu-i simplu să acceptăm acest fragment al nostru. Din simplul motiv că e partea noastră cea mai adâncă dar și cea mai rănită. Dar cred că lucrurile devin infinit mai ușoare dacă reușim să conștientizăm că acest copil interior din fiecare dintre noi conține spontaneitatea și creativitatea noastră și încă multe alte daruri de mare preț. Stând departe de el vom sta departe și de darurile lui. Construind ziduri în jurul lui încercând să-l protejăm de suferință, ne vom îndepărta în același timp din ce în ce mai mult de tot ceea ce acesta deține. Pentru fiecare lucru pe care îl facem în privința închiderii inocenței noastre facem simultan și un pas în dezavantajul nostru. Simetria universală își face și aici simțită prezența.



Indiferent de calea pe care o alegem în fiecare clipă e bine să fim conștienți de ambele laturi ale alegerii.



Și dacă tot ați citit aceste rânduri, m-am gândit să aduc și un cadou copilului din voi, un film (desen animat) pentru copii dar cu multe învățăminte și pentru oamenii "mari", film cu un titlu sugestiv "Cum să-ți antrenezi dragonul". Vă asigur că e pentru oameni "mari", nu doar pentru copii. Vizionare plăcută! 


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ȚINE MINTE:

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.

Despre Publicitate :

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.


Linkuri căzute

- Wow ! ... , foarte multe linkuri video din anii 2013-2015 sunt căzute, vă cer scuze, ca rezolvare voi actualiza unele linkuri, puțin câte puțin, și voi actualiza restul postărilor importante în 2017-2018, rămâne de văzut ce-i mai convenabil pentru fiecare postare. Mulțumesc!
* Și continuă ... actualizarea linkurilor ... Nu știu cât durează ...
În funcție de timpul disponibil pentru aceasta ...

* Ultima actualizare linkuri căzute: 10.10.2019 *

*********************************************************************
* Proiectele Cunoașterea este Universală & Cunoaște și Conștientizează vor fi inaugurate în perioada 2018-2019. Acestea vor avea prioritate de atenție, energie și timp, pentru traducerile din engleză și spaniolă în română ce vor fi postate acolo. Fac ceea ce pot în armonie cu mine însumi. Mulțumesc pentru înțelegere. *
*********************************************************************