luni, 21 aprilie 2014

Iisus Hristos - Calea, Adevărul și Viața

 "Eu sunt calea, adevărul și viața"
"I Am the Way and the Truth and the Life"


"Eu sunt intru Tatal si Tatal este intru Mine. Cuvintele pe care le spun nu le vorbesc de la Mine , ci Tatal, care ramane intru Mine face lucrarile Lui.
"I am in the Father and the Father is in Me.. The words I speak are not My own, but My Father who lives in Me does His work through Me."

"Eu sunt lumina lumii. Cine ma urmeaza pe Mine nu va umbla in intuneric, ci va avea lumina vietii."
"I am the light of the world. Whoever follows Me will never walk in darkness, but will have the light of life."





"Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul Tau cu toata inima ta, cu tot sufletul tau si cu tot cugetul tau, iar pe aproapele tau ca pe tine insuti."
"... And you shall love the Lord Your God with all your heart, and with all your soul, and with all your mind, and with all your strength. You shall love your neighbor as yourself.'

"Adevarat, adevarat zic voua: cel ce crede in Mine sa face si el lucrarile pe care le fac Eu si mai mari decat acestea va face, pentru ca Eu ma duc la Tatal."
"Truly, truly, I say to you, whoever believes in me will also do the works that I do; and greater works than these will he do, because I am going to the Father."
 

"Imparatia lui Dumnezeu este inauntrul vostru."
"The Kingdom Of God Is Within You"
 

"Cereti si vi se va da;
Cautati si veti afla:
Bateti si vi se va deschide."
"Ask and it will be given to you;
Seek and you will find:
Knock, and it shall be opened to you."

"Eu si Tatal Una Suntem. In numele Lui am venit Eu la voi, pentru ca voi sa aveti viata vesnica."
"I and My Father are one. In His name I come to you, so you to have eternal life."

"In ziua aceea veti cunoaste ca Eu sunt intru Tatal Meu si voi in Mine si Eu in voi"
"At that day, you will know that I am in my Father and you are in Me and I am in you."

"Cel ce are poruncile Mele si le pazeste, acela este care Ma iubeste; iar cel ce ma iubeste pe Mine va fi iubit de Tatal Meu si-l voi iubi si Eu si Ma voi arata lui.
"He who has My commandments and keeps them is the one who loves Me; and he who loves Me will be loved by My Father, and I will love him and will disclose Myself to him."

"Lasati copii sa vina la mine"
"Let the children come to Me"

"Toate cate cereti, rugandu-va, sa credeti ca le-ati primit si le veti avea"
"All things for which you pray and ask, believe that you have received them, and they will be granted you"


Sursa : http://www.dincolo-de-limite.blogspot.com.es/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ȚINE MINTE:

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.

Despre Publicitate :

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.


Linkuri căzute

- Wow ! ... , foarte multe linkuri video din anii 2013-2015 sunt căzute, vă cer scuze, ca rezolvare voi actualiza unele linkuri, puțin câte puțin, și voi actualiza restul postărilor importante în 2017-2018, rămâne de văzut ce-i mai convenabil pentru fiecare postare. Mulțumesc!
* Și continuă ... actualizarea linkurilor ... Nu știu cât durează ...
În funcție de timpul disponibil pentru aceasta ...

* Ultima actualizare linkuri căzute: 10.10.2019 *

*********************************************************************
* Proiectele Cunoașterea este Universală & Cunoaște și Conștientizează vor fi inaugurate în perioada 2018-2019. Acestea vor avea prioritate de atenție, energie și timp, pentru traducerile din engleză și spaniolă în română ce vor fi postate acolo. Fac ceea ce pot în armonie cu mine însumi. Mulțumesc pentru înțelegere. *
*********************************************************************